מסך אנשי קשר
במסך זה מרוכזים עבורנו כל אנשי הקשר במערכת. אנשי קשר הם הנמענים להם שלחנו תהליכים מהמערכת, כאשר במידה ומדובר במערכת ניהול עובדים והנמען הוא עובד במערכת – הוא יופיע תחת רשימת העובדים. על ההבדל בין אנשי קשר ועובדים במערכת ניתן לקרוא עוד באתר העזרה.
לכל איש קשר יש כרטיס איש קשר בו ניתן לראות ולשמור מידע באזורים המתאימים. בנוסף לאזור פרטים, ישנו אזור מסמכים בוא נראה את היסטוריית התהליכים שנשלחה אל נמען זה. ישנו אזור נוסף הנקרא הודעות, בו נוכל לראות את היסטוריית ההתראות אשר נשלחה לנמען זה והאם ההתראה נשלחה בצורה תקינה או לא
לא ניתן להקים אנשי קשר עם אמצעי תקשורת זהה – כלומר, עבור כתובת מייל או מספר נייד ספציפי יכול להיות רק איש קשר אחד והם מהווים מזהה ייחודי לאיש קשר
בעת שליחת תהליך לנמען שאינו שמור כאיש קשר במערכת – תקים המערכת איש קשר חדש תחת פרטי ההתקשרות שהוזנו
על דרכים נוספות להקמת אנשי קשר במערכת ניתן לקרוא באתר העזרה