כפתור עזרה
בכל מערכת ישנו אייקון של סימן שאלה בצבע אפור הנמצא בצד שמאל למעה במערכת. לחיצה על כפתור זה תפתח את תפריט העזרה ותציג מספר אפשרויות – כאשר האפשרויות העיקריות לשימוש הן הכניסה לאתר העזרה ופתיחת קריאה לתמיכה
בעת תקלה בשימוש במערכת, מוזמנים לפנות אל מחלקת התמיכה לקבלת סיוע. ניתן לפנות בערוצים נוספים כמו מייל ו-וואטסאפ
בכל רגע ניתן לפנות אל אתר העזרה המתעדכן באופן קבוע בהתאם לשינויים הנעשים במערכת מעת לעת. באתר העזרה קיימים מדריכים רבים ומקרים לדוגמא מהם ניתן ללמוד ואף ליישם במערכת שלכם
מדריך זה הוא האחרון עבור משתמשים במערכת לחתימה דיגיטלית
למשתמשים במערכת לניהול משאבי אנוש, יש להמשיך אל המדריך הבא!
האם המאמר עזר לך?
תודה על המשוב!