ניתן להגדיר תזכורות אוטומטיות אשר יישלחו לכלל הנמענים אשר טרם סיימו למלא מסמכים אשר נשלחו אליהם.
חשוב: תזכורות אשר נשלחות באמצעות SMS יירדו ממכסת הודעות SMS של החשבון
הגדרת תזכורות אוטומטיות
על מנת להגדיר שליחת תזכורות אוטומטיות יש לבצע את הפעולות הבאות:
- התחבר\י למערכת עם המשתמש שלך
- לחץ\י על כפתור גלגל השיניים בחלק השמאלי העליון של המסך על מנת להיכנס להגדרות החברה
- במסך הבא לחץ\י על האפשרות 'החתמת מסמכים'
- תחת ההגדרה 'תזכורות מסמכים ממתינים' יש לבחור את האפשרות 'פעמיים בשבוע (שני וחמישי)'
כך יוצגו התזכורות בעת שליחה בדוא"ל או SMS:
מאמר זה עודכן ב: 7 באוגוסט 2024
האם המאמר עזר לך?
תודה על המשוב!