הפעלת תזכורות אוטומטיות למסמכים ממתינים

ניתן להגדיר תזכורות אוטומטיות אשר יישלחו לכלל הנמענים אשר טרם סיימו למלא מסמכים אשר נשלחו אליהם.

חשוב: תזכורות אשר נשלחות באמצעות SMS יירדו ממכסת הודעות SMS של החשבון

הגדרת תזכורות אוטומטיות

על מנת להגדיר שליחת תזכורות אוטומטיות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. התחבר\י למערכת עם המשתמש שלך
  2. לחץ\י על כפתור גלגל השיניים בחלק השמאלי העליון של המסך על מנת להיכנס להגדרות החברה
  3. במסך הבא לחץ\י על האפשרות 'החתמת מסמכים'
  4. תחת ההגדרה 'תזכורות מסמכים ממתינים' יש לבחור את האפשרות 'פעמיים בשבוע (שני וחמישי)'

כך יוצגו התזכורות בעת שליחה בדוא"ל או SMS:

מאמר זה עודכן ב: 16 באוגוסט 2023

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!