מתן גישה למחלקת תמיכה
על מנת לאפשר למחלקת התמיכה של Easydoc גישה לחשבונכם יש לאשר גישה זו, גישה זו יכולה להינתן רק על ידי משתמשים מסוג מנהלים ברמת משתמש 'מנהל מערכת'.
מתן גישה לאחר קבלת בקשה מהתמיכה
על מנת לאפשר לנציג תמיכה גישה לחשבון יש לבצע את הפעולות הבאות:
- התחבר\י למשתמש הניהול שלך ב Easydoc
- במידה והמשתמש תואם לרמת המשתמש הנדרשת יופיע חלון קובץ (ראה צילום מסך)
- בחלון אשר הופיע יש לאשר את תקופת הגישה אשר יקבלו נציגי התמיכה
- לסיום, יש ללחוץ על הכפתור 'אשר גישה'
חשוב: במידה והחלון לאישור הגישה לא הופיע יש ללחוץ על כפתור ה F5 במקלדת לרענון העמוד
מתן גישה מהגדרות החברה
על מנת לאפשר גישה לחשבון מבלי שהתקבלה בקשה יש לבצע את הפעולות הבאות:
- התחבר\י למשתמש הניהול שלך ב Easydoc
- לחץ\י על כפתור גלגל השיניים בצד השמאלי העליון על מנת לגשת להגדרות החברה
- בעמוד הבא יש ללחוץ על האפשרות 'תצורות התחברות' ברשימה בצד ימין
- במסך הבא יש לעבור אל לשונית 'העדפות'
- לחיצה על כפתור 'מתן גישה לתמיכה' יאפשר להגדיר את משך הגישה לחשבון
- לאחר בחירת משך הגישה לחשבון, ניתן ללחוץ על 'אפשר גישה' לסיום
מאמר זה עודכן ב: 29 בספטמבר 2024
האם המאמר עזר לך?
תודה על המשוב!