פנייה אל תמיכה במערכת

תוכן עניינים

פנייה אל תמיכה במערכת

בעת שימוש במערכת, מעת לעת תדרש עזרה ממחלקת התמיכה הטכנית. במדריך זה נעבור על כל הדרכים בהם ניתן לפנות אל מחלקת התמיכה הטכנית לקבלת סיוע בקושי בו נתקלים או לקבלת הסבר על ביצוע פעולה במערכת.

מחלקת התמיכה ממליצה על פנייה באמצעות פתיחת קריאת שירות מתוך המערכת.

פתיחת קריאת שירות מתוך המערכת

בעת שימוש במערכת איזידוק, ניתן לפתוח מתוך ממשק המערכת קריאה אל מחלקת התמיכה לצורך קבלת סיוע.

בעת פתיחת קריאה מתוך המערכת, ניתן לציין את סוג הפנייה, היכולת בגינה פונים, לרשום תיאור של הבעיה באופן מילולי ולצרף קובץ (תמונה או וידאו).

בנוסף, באמצעות פנייה מתוך המערכת, ניתן לסמן את תיבת ה"מתן גישה לתמיכה לצורך טיפול" – אשר מראש מאפשרת לצוות התמיכה גישה, לצורך בדיקה של הבעיה המדווחת, למערכת של המשתמש שפנה.

בכדי לפתוח קריאה מהמערכת, יש לבצע את הפעולות הבאות –

  1. לחץ/י על אייקון הסימן שאלה המופיע בצד שמאל למעלה של המסך
  2. בתפריט אשר נפתח, לחץ/י על האפשרות "פתח קריאת שירות"
  3. הכנס/י את פרטי הפנייה – נושא ותיאור הפנייה הם חובה לפתיחת קריאה
  4. הכנס/י קובץ תמונה או וידאו אשר יכולים לסייע בהבנת הבעיה
  5. סמן/י האם לתת גישה לתמיכה מראש או לא

פנייה באמצעות דוא"ל

ניתן לפנות אל מחלקת התמיכה באמצעות כתיבת דוא"ל אל תיבת הדואר של מחלקת התמיכה בכתובת:

[email protected]

פנייה דרך ערוץ וואטסאפ

ניתן לפנות אל מחלקת התמיכה באמצעות כתיבת הודעה אל מספר הוואטסאפ של התמיכה:

0534213354

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!
נתקלתם בבעיה? דווחו לנו עליה