מדריך זה יסביר כיצד ניתן להוסיף עובדים חדשים באמצעות אשף קליטת העובדים. האשף מאפשר הגדרה של העובדים החדשים ושיוך מסמכי קליטה לעובד כגון טופס 101 ומסמכים אחרים.
הוספה ידנית של עובד חדש
על מנת להוסיף עובד חדש יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לחץ\י על האפשרות 'משאבי אנוש' בתפריט הניווט המרכזי
- בתת התפריט אשר יופיע, יש ללחוץ על "הוסף עובד"
- באשף הוספת העובד החדש יש למלא את פרטי העובד החדש וללחוץ על 'הבא'
- בשלבים הבאים של האשף ניתן להגדיר פרטים נוספים של העובד
במידה ואנו נמצאים בעמוד "עובדים", ניתן להכנס אל אשף הקליטה גם מכפתור "הוסף עובד" הקיים בצד שמאל למעלה של המסך.
הגדרת מסמכי קליטה
בשלב השלישי של אשף הקליטה ניתן להגדיר את מסמכי הקליטה של העובד.
- ניתן לבחור האם לדרוש מהעובד למלא טופס 101
- ניתן לבחור את מעטפת הקליטה אשר תשויך לעובד בסיום תהליך יצירת העובד
מעטפת הקליטה כוללת את כלל המסמכים אותם יידרש העובד למלא במהלך תהליך הקליטה שלו, מעטפות חדשות אשר יתווספו במערכת יוצגו בשלב זה של האשף.
שים לב: סמליל של עפרון לצד כפתור עריכת המעטפה מתריע כי באחד המסמכים במעטפה ישנם שדות למילוי טרם שליחת המעטפה
התאמת אשף עובד חדש
על מנת להגדיר את אשף העובד חדש יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לחץ\י על האפשרות 'ניהול עובדים' בחלק העליון של המסך
- בעמוד ניהול העובדים לחץ\י על הכפתור 'קליטת עובד' בסרגל הניווט בצד ימין
- לחץ\י על כפתור גלגל השיניים על מנת להגדיר את השלבים והשדות אשר יוצגו בו
בעמוד ההגדרה ניתן לקבוע האם שדה כלשהו הינו שדה חובה (מתג) למילוי על מנת לסיים את האשף והאם שדה זה מוצג או לא מוצג (תיבת סימון)