הוספה וקליטת עובד חדש

מדריך זה יסביר כיצד ניתן להוסיף עובדים חדשים באמצעות אשף קליטת העובדים. האשף מאפשר הגדרה של העובדים החדשים ושיוך מסמכי קליטה לעובד כגון טופס 101 ומסמכים אחרים.

תוכן עניינים

הוספה ידנית של עובד חדש

על מנת להוסיף עובד חדש יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לחץ\י על האפשרות 'ניהול עובדים' בחלק העליון של המסך
  2. בעמוד ניהול העובדים לחץ\י על הכפתור 'קליטת עובד' בסרגל הניווט בצד ימין
  3. באשף הוספת העובד החדש יש למלא את פרטי העובד החדש וללחוץ על 'הבא'
  4. בשלבים הבאים של האשף ניתן להגדיר פרטים נוספים של העובד

הגדרת מסמכי קליטה

בשלב השלישי של אשף הקליטה ניתן להגדיר את מסמכי הקליטה של העובד.

  1. ניתן לבחור האם לדרוש מהעובד למלא טופס 101
  2. ניתן לבחור את מעטפת הקליטה אשר תשויך לעובד בסיום תהליך יצירת העובד

    מעטפת הקליטה כוללת את כלל המסמכים אותם יידרש העובד למלא במהלך תהליך הקליטה שלו, מעטפות חדשות אשר יתווספו במערכת יוצגו בשלב זה של האשף.

שים לב: סמליל של עפרון לצד כפתור עריכת המעטפה מתריע כי באחד המסמכים במעטפה ישנם שדות למילוי טרם שליחת המעטפה

התאמת אשף עובד חדש

על מנת להגדיר את אשף העובד חדש יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לחץ\י על האפשרות 'ניהול עובדים' בחלק העליון של המסך
  2. בעמוד ניהול העובדים לחץ\י על הכפתור 'קליטת עובד' בסרגל הניווט בצד ימין
  3. לחץ\י על כפתור גלגל השיניים על מנת להגדיר את השלבים והשדות אשר יוצגו בו

בעמוד ההגדרה ניתן לקבוע האם שדה כלשהו הינו שדה חובה (מתג) למילוי על מנת לסיים את האשף והאם שדה זה מוצג או לא מוצג (תיבת סימון)

מאמר זה עודכן ב: 8 בפברואר 2024

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!