הנחיות נוספות לאחר מענה מהתמיכה

הנחיות נוספות לאחר סיום טיפול תמיכה

לאחר קבלת מייל סיום טיפול מהתמיכה ייתכנו צעדים מסוימים מצד המשתמש לצורך החלת השינוי ו/או התיקון אשר התבצע במערכת, כך שהם יוצגו בפניי המשתמש

  1. ראשית, יש לבצע התנתקות מהמשתמש והמערכת ע"י לחיצה על כפתור "התנתק", הנמצא בחלונית שנפתחת לאחר לחיצה על שם המשתמש המופיע בצד שמאל למעלה של המסך. לאחר מכן יש להתחבר מחדש למשתמש באמצעות שם המשתמש והסיסמא.
  2. במידת והטיפול היה עבור שימוש באפליקציה, יש צורך בהורדת הגירסא האחרונה הזמינה בחנות האפליקציות של הסמארטפון.
  3. בכל עת ניתן להשיב למייל האחרון של התמיכה לצורך פתיחת הקריאה מחדש במידה וישנה המשכיות לבעיה.

מחלקת התמיכה של איזידוק עומדת לרשותכם עבור כל שאלה ואנו שמחים לסייע בכל פניה!

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!