הוספת מנהל מערכת
מדריך זה יסביר כיצד להוסיף מנהלי מערכת נוספים אשר יכולים לבצע שליחת מסמכים, ניהול עובדים ופעולות אחרות.
הוספת מנהל ללא תהליך קליטה
ישנה אפשרות להקים מנהל חדש במערכת ללא צורך בקיום שלבי הקליטה אותם עוברים "עובדים" במערכת. זאת לצורך הקלה בתהליך הכניסה והשימוש במערכת עבור המנהל.
הקמת מנהל חדש
על מנת לבצע הוספה של מנהל מערכת חדש יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לחץ\י על כפתור גלגל השיניים בחלק השמאלי העליון של המסך על מנת לגשת למסך הגדרות החברה
- בתפריט הניווט בצד ימין לחץ\י על האפשרות 'מנהלים'
- כעת, לחץ\י על הכפתור 'הוסף מנהל' בחלק השמאלי העליון
- יש להגדיר את פרטי המנהל אותו ברצונך להוסיף וללחוץ על הכפתור 'שמירה' בצד השמאלי התחתון
הגדרת פרטי מנהל חדש
פרטי המנהל אותם יש להגדיר הם:
- שם פרטי
- שם משפחה
- כתובת דוא"ל אליה תשלח ההזמנה להמשך רישום המנהל
- מספר טלפון נייד (במידה ולא הוזן מייל, ובמידה וקיימת מכסת מסרונים, ההזמנה תשלח במסרון)
- סוג משתמש – משתמש על או מנהל
- קבוצת הרשאה – על קבוצות הרשאה ניתן לקרוא יותר במאמר קבוצות הרשאה
הגדרת מידור מנהל חדש
לאחר הגדרת הפרטים של המנהל, סוג וקבוצת ההרשאה יש לבחור את המידור המתאים –
- גישה למסמכים –
מידור למחלקות – מסמכים אשר משוייכים למחלקה הנבחרת (עפ"י המשתמש אשר ביצע את השליחה) יהיו ניתנים לצפייה ע"י המנהל המוקם.
גישה לתבניות – למנהל המוקם תהיה אפשרות לצפות, לערוך ולשלוח רק תבניות המשויכות למחלקה הנבחרת. - גישה לעובדים –
מידור למחלקות – למנהל המוקם תהיה אפשרות לצפות בעובדים אשר משוייכים למחלקה הנבחרת בלבד.
גישת סניף – למנהל המוקם תהיה אפשרות לצפות בעובדים אשר משוייכים לסניף הנבחר בלבד. - שפת מערכת
שינוי עובד למנהל
על מנת לשנות עובד קיים למנהל יש לבצע את הפעולות הבאות:
- היכנס\י לפרופיל העובד הנדרש באמצעות לחיצה על השם שלו במסך ניהול עובדים
- בתפריט הניווט האמצעי לחץ\י על האפשרות 'הרשאות'
- יש לשים לב כי אנו נמצאים תחת לשונית 'הרשאות' גם כן
- תחת ההגדרה 'סוג משתמש' יש לבחור באפשרות 'מנהל'
- לאחר מכן יש לבחור את קבוצת ההרשאה עבור המנהל (ניתן לקרוא על כך עוד במאמר קבוצות הרשאה
- יש להגדיר את מידור המנהל בצפייה בהתאם להסברים הקיימים מעלה.
- לסיום, לחץ\י על הכפתור 'שמירה' בחלק השמאלי התחתון של המסך
מאמר זה עודכן ב: 20 בינואר 2025
האם המאמר עזר לך?
תודה על המשוב!