אימות פרטי חשבון לאחר שינוי
מאמר זה יסביר היכן וכיצד הגדרת "אימות פרטי חשבון לאחר שינוי" משפיעה על המערכת והשימוש השוטף הבא.
הגדרה זו נמצאת תחת אזור "אבטחה" ב"הגדרות" החברה והיא משפיעה על תהליך שינוי פרטי המשתמשים במערכת. ההשפעה באה לידי ביטוי בכך שצריך לאשר בהודעה לדוא"ל או כמסרון, שינוי אותו מעוניינים לבצע בפרטי ההתקשרות של המשתמש.
לדוג' –
כאשר נחליף את מספר הנייד של העובד "משה" למספר אחר חדש, יתקבל מסרון במספר הישן/המוחלף אשר מבקש מהעובד לאשר את השינוי שנעשה בפרופיל שלו. רק במידה והעובד יאשר את השינוי, החלפת המספר תתבצע בצורה מלאה.
דוגמא זו תקפה ונכונה גם עבור שינוי בכתובת דוא"ל.
איתור ושינוי ההגדרה
לצורך מציאת ושינוי ההגדרה יש לבצע את הפעולות הבאות –
- לחץ/י על הגלגל שיניים האפור המופיע בצד שמאל למעלה של המסך ("הגדרות")
- ברשימה בצד ימין, לחץ/י על אזור "אבטחה"
- נוודא כי אנו בלשונית "משתמשים והתחברות"
- נאתר את שורת ההגדרה "אימות פרטי חשבון לאחר שינוי"
- יש לשנות את ההגדרה בהתאם לצורך – ברירת המחדל היא "אימות נדרש לעדכון טלפון ודוא"ל"
- לאחר השינוי, יש ללחוץ "שמירה" בצד שמאל למטה של המסך
האם המאמר עזר לך?
תודה על המשוב!