הגדרת הודעה מותאמת לחותם בדוא"ל

ניתן להגדיר הודעה מותאמת לממלא המסמך אשר תוצג במידה והמסמך התקבל באמצעות דוא"ל. הודעה זו ניתן להגדיר באופן חד פעמי בעת שליחת מסמך מזדמן או כהודעה קבועה בהגדרת תבנית.

חשוב: ההודעה אשר תוגדר תוצג לכלל הנמענים אליהם יישלח המסמך!

הגדרת הודעה בשליחת מסמך מזדמן

על מנת להגדיר הודעה מותאמת לחותם בעת שליחת מסמך מזדמן יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. התחבר\י למערכת עם המשתמש שלך
  2. בצע שליחה של מסמך באמצעות לחיצה על הכפתור 'שלח מסמך' בתפריט הניווט בצד ימין
  3. לאחר הגדרת הנמענים והשדות יוצג מסך הסיכום
  4. במסך הסיכום ניתן לרשום את ההודעה המותאמת אשר תוצג בדוא"ל אשר ישלח לנמענים

הגדרת הודעה מותאמת בתבנית

על מנת להגדיר הודעה מותאמת בתבנית יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. התחבר\י למערכת עם המשתמש שלך
  2. בתפריט הניווט בצד ימין לחץ\י על האפשרות 'תבניות'
  3. לחץ\י על שם התבנית הרלוונטית
  4. בעמוד הבא יש ללחוץ על האפשרות 'הגדרות תבנית' בחלק העליון של המסך
  5. בתפריט הניווט בצד ימין יש ללחוץ על האפשרות 'הגדרות תבנית'
  6. יש לרשום את ההודעה המותאמת בשדה 'הודעה אוטומטית לחותם' 
  7. לשמירה יש ללחוץ על הכפתור 'שמירה' הכחול בחלק השמאלי התחתון
  8. לסיום יש ללחוץ על כפתור 'סיום' בחלק השמאלי העליון של המסך
מאמר זה עודכן ב: 24 ביולי 2023

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!