יצירת תבנית לשליחה חוזרת

תוכן עניינים

יצירת תבנית לשליחה חוזרת

יכולת התבניות במערכת מספקת מענה לתהליכים הסובבים מסמך חוזר, כגון: הצעות מחיר, תנאיי העסקה, הסכמי מתן שירות, מסמך ספירת מלאי ועוד. זאת ע"י בניית תבנית סביב שלד המסמך ומיקום שדות והפעלת הגדרות אשר מאפשרות דינמיות מבחינת פרטי המילוי המופיעים במסמך – ובכך לבצע את פעולת הקמת המסמך (מיקום כלל השדות והגדרתם)  פעם אחת בלבד!

בחלקו הראשון של מאמר זה נסביר ונבין כיצד ניתן להקים תבנית במערכת. בחלקו השני של המאמר, יופיעו קישורים אל מאמרים נוספים באתר העזרה, אשר מרחיבים את הידע סביב האפשרויות השונות הקיימות בתבניות.

הקמת תבנית חדשה

בעת הקמת תבנית חדשה במערכת, תחילה עלינו לבחור האם מדובר בתבנית אשר תתבסס על קובץ המסופק על ידכם, או בתבנית מערכת. תבנית מערכת הינה תבנית בנויה מראש, סביב טפסים הנפוצים בענפי מקצוע שונים בארץ, ע"י המומחים של איזידוק.

הקמת תבנית מקובץ חדש

לצורך הקמה של תבנית חדשה מקובץ חדש יש לבצע את הפעולות הבאות –

  1. תחת מודול "מסמכים", גש/י אל אזור "תבניות" ברשימה בצד ימין של המסך (מסגרות בצבע אדום)
  2. בתצוגת קוביות – לחץ/י על קוביית "צור תבנית חדשה" או על כפתור "+ צור תבנית חדשה"
    בתצוגת רשימה – לחץ/י על כפתור "+ צור תבנית חדשה"
    (מסגרות בצבע ירוק)

  3.  בחלון שייפתח, בחר/י באפשרות "צור תבנית חדשה"

  4. במסך הבא, הזין/י שם לתבנית ובאמצעות חלון הבחירה, ניתן ללחוץ לבחירת מסמך באמצעות ממשק בחירת הקבצים, או לגרור את הקובץ הרצוי ישירות אל חלון הבחירה. ניתן לאחר בחירת הקובץ הראשון, לבצע בחירה של קובץ נוסף כך שהתבנית תכיל את שני הקבצים יחד – זאת באמצעות כפתור ה-"+" האפור אשר יופיע מעל שורת הקובץ הראשון שנבחר. להמשך יש ללחוץ על כפתור "הבא" המופיע בצד שמאל למעלה של המסך

  5. כעת, נגיע אל מסך "עורך תבנית", בו יופיעו עבורנו השדות האפשריים לשימוש בצד ימין של המסך
    יש למקם את השדות המתאימים במקומות הרצויים ולהגדיר את השדות בהתאם לצורך. ניתן ללמוד יותר על השדות במאמרים הבאים –
    שדות למילוי
    עורך מסמך – שדות צהובים

     

  6. לשמירת התבנית וסיום העריכה, לחץ/י על כפתור "סיום" המופיע בצד שמאל למעלה של המסך

הקמת תבנית מערכת חדשה

לצורך הקמת תבנית מערכת, אשר נבנתה מראש ע"י המומחים של איזידוק,יש לבצע את הפעולות הבאות –

  1. תחת מודול "מסמכים", גש/י אל אזור "תבניות" ברשימה בצד ימין של המסך (מסגרות בצבע אדום)
  2. בתצוגת קוביות – לחץ/י על קוביית "צור תבנית חדשה" או על כפתור "+ צור תבנית חדשה"
    בתצוגת רשימה – לחץ/י על כפתור "+ צור תבנית חדשה"
    (מסגרות בצבע ירוק)

     



  3.  בחלון שייפתח, בחר/י באפשרות "בחר תבנית מוכנה"



  4. לאחר הבחירה, יפתח ממשק בחירת המסמך בו יופיעו רשימת תבניות המערכת ונבחר אחת מהן ע"י לחיצה. ניתן לסנן את הטפסים לפי ענפי מקצוע ברשימה בצד ימין או לבצע חיפוש על פי מילות מפתח בצד שמאל למעלה.



  5. לאחר בחירת התבנית הרצויה, במסך הבא תוצג לנו התבנית עם כל השדות שהוגדרו סביב המסמך לצורך בחינה יותר מעמיקה
    לבחירה סופית של התבנית ושמירתה, לחץ/י על כפתור "שמירה" בצד שמאל למעלה של המסך
    ניתן לחזור אל רשימת התבניות מהשלב הקודם באמצעות כפתור "חזור לרשימת תבניות" הנמצא בצד ימין למעלה של המסך

קישורים למאמרים נוספים

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!
נתקלתם בבעיה? דווחו לנו עליה