- ריענון אוטומטי לרשימת מסמכים ממתינים
- עמוד "מסמכים ממתינים לחתימה" יתרענן באופן אוטומטי כל דקה כדי להציג את הנתונים העדכניים ללא צורך בטעינה מחדש של העמוד
- עמוד "מסמכים ממתינים לחתימה" יתרענן באופן אוטומטי כל דקה כדי להציג את הנתונים העדכניים ללא צורך בטעינה מחדש של העמוד
- ממשק רו"ח – התראה לנציג בפתיחה ובעדכון פניית שירות
- כאשר עובד פותח קריאת שירות, או מעדכן קריאת שירות פתוחה, הנציג המשוייך לפנייה יקבל התראה למייל עם פרטי הפנייה וקישור לפתיחה