ניהול עובדים התחלת עבודה

ברוכה הבאה ל Eaydoc, רואה החשבון אשר צירף את חברתכם כבר נהנה ממגוון היכולות אשר מציעה המערכת בתהליכי ניהול העובדים והמסמכים, מאמר עזרה זה נועד לעזור לך כמנהל\ת חדשה אשר רק הצטרף לשירות להבין כיצד להתחיל לעבוד עם המערכת ולתפעל את מרכיביה.

טפסי 101

באמצעות Easyodc ניתן לשלוח בקלות לעובדים טופס 101 לעדכון פרטיהם או לייצא מידע על טפסים אשר כבר מולאו, להלן קישורים למדריכים אשר מסבירים כיצד לבצע פעולות אלו:

  1. שליחת טופס 101 לעובד
  2. ייצוא מידע טופס 101
  3. התראה לאחר מילוי טופס 101

תלושי שכר

באמצעות Easydoc ניתן בקלות לפזר תלושי שכר לעובדים, על מנת לגשת לתלושי השכר יהיה על העובדים להתחבר לפורטל העובד האישי שלהם עם שם משתמש וסיסמא אותם יגדירו. ניתן להיעזר במדריך בקישור הבא אשר מסביר כיצד לבצע ייבוא של תלושי השכר למערכת.

  1. פיזור תלושי שכר לעובדים
  2. איפוס סיסמת התחברות

דוח הכנה לשכר

באמצעות Easydoc ניתן בקלות ליצור את דוח הכנת השכר ולשלוח אותו לרואה החשבון. רואה החשבון יגדיר את הדוח הרלוונטי לחברתכם וכל שנותר לך לעשות הוא להזין את פרטי השכר של העובדים ולשלוח לרואה החשבון בלחיצת כפתור.

  1. פיזור תלושי שכר לעובדים
מאמר זה עודכן ב: 5 ביוני 2023

האם המאמר עזר לך?

תודה על המשוב!