יצירת מעטפות מסמכים
מאמר זה מסביר כיצד ניתן ליצור מעטפות במערכת.
מעטפות הינן דרך לאחד מספר תבניות לכדי תהליך שליחה אחד. כלומר, במקום לשלוח לנמען מספר תבניות במספר קישורים שונים למילוי, באמצעות מעטפה נוכל ליצור קישור אחד אשר מכיל בתוכו את הכניסה למילוי של כל התבניות המוכלות במעטפה.
בנוסף, מעטפות ישמשו אותנו בקליטת עובדים חדשים למערכת. ניתן לצרף מעטפה אל תהליך הקליטה של העובד – כך, יעבור העובד תהליך פלואידי של כניסה למערכת ומילוי המסמכים הרלוונטים כמו חוזה העסקה וכו'.
יצירת מעטפה חדשה
ע"י מעקב אחר הפעולות הבאות, ניתן ליצור מעטפה חדשה במערכת –
- כניסה אל מסך "מעטפות" באמצעות לחיצה על האפשרות ברשימה בצד ימין
- בתצוגת קוביות, נוכל לראות קוביה כחולה הנקראת "צור מעטפה חדשה"
בתצוגת רשימה ובקוביות, ישנו גם כפתור כחול "צור מעטפה חדשה" בצד שמאל למעלה - לחיצה על אחת מאפשרויות אלו תפתח את אשף יצירת מעטפה
- נבחר את התבנית הראשונה במעטפה מתוך רשימת התבניות הקיימות במערכת
- באמצעות כפתור "הוסף תבנית", נוכל לבחור תבנית נוספת לצרף למעטפה
לאחר סיום הגדרת התבניות במעטפה נעבור אל לשונית "הגדרות", הנמצאת למעלה ובמרכז המסך.
תחת לשונית זו נשים לב כי אנו נמצאים באזור "הגדרות תבנית" ברשימה המופיעה בצד ימין. באזור זה נגדיר את שם המעטפה כפי שהיא תוצג בתהליך המילוי.
לשמירת ההגדרות יש ללחוץ על כפתור "שמירה" בצד שמאל למטה.
לשמירת המעטפה ויציאה מהעריכה שלה, יש ללחוץ על כפתור "שמירה" בצד שמאל למעלה.